רשת דיור מוגן

דיור מוגן עצמאים

מעונינים לדעת עוד על רשתות של דיור מוגן, כנסו לרשימה המלאה של בתי אבות בישראל ותוכלו לראות מה מתאים עבורכם, למידע כללי בקרו את דף הבית שלנו בית מוגן או פשוט צרו איתנו קשר.

רשת דיור מוגן מספקת התאמות בפיקוח למבוגרים חסרי יכולת נפשית לחיות בבית ללא השגחה. השירותים שמציעות רשתות אלו מקלים על התושבים להשיג שליטה על חייהם ולבצע בחירות טובות יותר לבריאותם הפיזית והנפשית. אנשים רבים בוחרים לגור ברשת דיור מוגן מכיוון שהיא מציעה להם מקלט בטוח ממצבים פוגעניים ומפחיתה את הסיכון לבידוד חברתי.

 רשתות דיור מוגן מורכבות בדרך כלל מבתים קבוצתיים או דירות בהן מקבלים הדיירים שירותים יומיומיים כגון ארוחות, סיוע רפואי ופעילויות חברתיות. כל תושבי רשת דיור מוגן לעצמאים מעונינים לקבל שירותים אלה ללא יוצא מן הכלל. התושבים מוזמנים להשתתף בפגישות ייעוץ אם יש להם בעיות הקשורות לבריאות הנפשית או לכל נושא אחר. הם יכולים גם לגשת לסיוע סוציאלי כגון קצבאות זקנה ונושאים אחרים. לרוב הרשתות יש גם תוכניות התומכות ברווחתם הרגשית של הדיירים כמו ייעוץ בנושאים רגישים פיזיים ונפשיים.

לדיירי רשת דיור מוגן סיעודי לרוב יש כללים נוקשים לגבי התנהגות. רשתות מסויימות מאפשרות לדיירים עם מוגבלויות נפשיות מסוימות להחזיק חיות מחמד אם הם מרגישים יותר בנוח להיות קרובים לבעלי חיים. כל תושבי רשת דיור מוגן מקבלים בדיקות בריאות סדירות. מכיוון שרשתות אלו מתמקדות בעיקר במתן תמיכה לאנשים עם מוגבלות פיזית בשל הגיל, הן מעסיקות לעתים קרובות יותר צוות מהנדרש כדי להבטיח שחיי הדיירים שלהם יהיו נוחים ובטוחים.

 למרות שקיים ויכוח מסוים סביב האתיקה של מתקני דיור מוגן לתשושי נפש עם מוגבלות קוגניטיבית, רשתות דיור מוגן אכן מספקות התאמות שימושיות מאוד עבור אלה עם מחלות נפש קשות או מוגבלויות פיזיות. רשתות אלו מבטיחות שאנשים עם הפרעות קשות יקבלו טיפול רפואי הכרחי ולא יתקלו בבעיות.

למידע נוסף על דיור מוגן לחצו כאן

תגיות

מחפשים בית אבות או בית מוגן סיעודי ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם