דיור מוגן במרכז

מתענינים בבית דיור מוגן במרכז? צרו איתנו קשר

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

דיור מוגן סיעודי

מדוע קשישים מעדיפים לגור בבית דיור מוגן במרכז ?

ההזדקנות היא תהליך טבעי שכולם צריכים להתמודד איתו. כל אחד מזדקן בקצב שונה, למרבה המזל, קשישים יכולים לבחור להתגורר במרכז דיור מוגן כדי לסייע להם להתמודד עם הלחץ הפיזי והנפשי שלהם. מגורים בדיור מוגן במרכז עוזרים לקשישים להרגיש משמעותיים ובמקביל מעניקים להם את הטיפול הדרוש לו.

רוב האנשים בוחרים להתגורר בדיור מוגן במרכז כשהם מגיעים לגיל מבוגר. הסיבה לכך היא שלרוב האנשים יש בריאות לקויה כשהם מזדקנים, מה שמקשה עליהם לחיות בכוחות עצמם. מרכזי דיור מוגן הם כמו דירות קטנות שבהן התושבים יכולים לחיות בנוחות. הדיירים מקבלים גם טיפול רפואי וסיוע בחיי היומיום מאנשי הצוות במרכזים אלו. גורמים אלה הופכים את מרכזי דיור מוגן לאידיאליים עבור קשישים הזקוקים לטיפול כשהם מזדקנים.

 

קשישים יוצרים לעתים קרובות קשרים חזקים עם חבריהם הדיירים. מרכזי דיור מוגן רבים מספקים מרחבים לדיירים שלהם להתכנס ולהתרועע. זה מקל על קשישים להכיר חברים ולמצוא חברות כשהם מזדקנים. חלק מהקשישים אפילו יוצרים קשרים רומנטיים עם תושבים אחרים ומוצאים אהבת אמת בשנותיהם המאוחרות. קשישים בודדים או מבודדים לרוב מוצאים נחמה בחברת תושבים אחרים.

 

בני משפחה יכולים למצוא את תחושת הנוחות והחברות הזו מרגיעה במיוחד כאשר הם מבקרים את יקיריהם בדיור מוגן במרכז. לעתים קרובות הם חשים תחושת הכרת תודה ואהבה כלפי הצוות המסייע ליקיריהם. הם גם חשים תחושה של אהבה כלפי חבריהם של יקיריהם, המספקים אווירה ידידותית לביקור בני משפחה. הקשר הרגשי החזק הזה הופך מרכזי דיור מוגן למנחמים במיוחד עבור משפחות המתמודדות עם הורים מזדקנים או קרובי משפחה אחרים.

 

המחירים הנגישים של דיור מוגן במרכז היא סיבה נוספת לכך שכל כך הרבה אנשים עוברים לגור בהם כשהם מזדקנים. רוב מרכזי הדיור המוגן זולים יותר מאשר העסקת עוזרי בריאות ביתיים או תשלום עבור אשפוז רגיל. הם גם זולים יותר מאשר לקנות בית שלם ולהעסיק עוזרות במשרה מלאה, גננים ועובדי תחזוקה אחרים. הסיבה לכך היא שמרכזי דיור מוגן מספקים מזון, דיור, טיפול רפואי וסיוע לחיים במקום אחד – חוסכים לקשישים כסף רב ככל שהם מזדקנים.

 

בחירת מרכז דיור מוגן היא הדרך הטובה ביותר עבור קשישים להתמודד עם עם ההזדקנות. קשישים מוצאים נחמה בחברת בני גילם ומקבלים עזרה במשימות היומיומיות מאנשי הצוות הרפואי. לעתים קרובות משפחותיהם מוצאות שמחה בלראות את יקיריהם מאושרים עם חבריהם החדשים. בנוסף, מחירי דיור מוגן במרכז הם סבירים ונוחים בהשוואה לאפשרויות הזדקנות אחרות.

 

היתרונות של קהילות מגורים מבוגרים

ישנם יתרונות רבים למגורים בדיור מוגן במרכז. הברור ביותר הוא שהוא מציע תחושת קהילה. קשישים נהנים מהאחווה עם קשישים אחרים, והם לא צריכים לדאוג להרגיש בודדים או מבודדים. הם יכולים להתרועע עם אחרים ואפילו להכיר חברים חדשים.

בנוסף, מרכזי דיור מוגן רבים מציעים פעילויות לקשישים כדי לשמור אותם פעילים ומעורבים בקהילותיהם. פעילויות אלו כוללות שיעורי התעמלות, סדנאות אומנות ואומנות, ערבי סרטים, מועדוני ספרים, משחקי ברידג' או מהג'ונג ועוד.

יתרה מזאת, ישנם יתרונות רבים הקשורים לבריאות גם לקהילות מגורים מבוגרים. לדוגמה, לעתים קרובות הם מספקים שירותים כגון סיוע רפואי בבית שיכול לעזור לקשישים להישאר בריאים בזמן שהם חיים בבית זמן רב יותר ממה שהם היו יכולים ללא עזרת מטפל מקצועי.

לקשישים המתגוררים בקהילת דיור מוגן יש אפשרות לחיות בסביבה בטוחה, בטוחה ונוחה. הם יכולים ליהנות מהפנסיה שלהם מבלי לדאוג לבטיחות עבור עצמם ועבור יקיריהם.

יש להם גישה למגוון שירותים כגון מרכזי כושר, בריכות שחייה, ספריות, מתקני ספא ועוד. קשישים זוכים גם לאינטראקציה עם אנשים אחרים שנמצאים באותה קבוצת גיל וחולקים תחומי עניין דומים.

המסע מהבית לבית דיור מוגן: תכנון מאוחר יותר

אוכלוסיית הקשישים גדלה ומספר הקשישים הזקוקים לטיפול עולה. הביקוש לבתי דיור מוגן גובר ולא רק הבייבי בום נכנסים לבתים אלו.

אנשים רבים גרים במרכז דיור מוגן כי הם לא רוצים להוות נטל על ילדיהם, שאולי אין להם מספיק זמן או כסף לטפל בהם. כשהם עוברים למקלט, עליהם לדאוג שילדיהם יבקרו אותם מדי פעם. הם גם צריכים לוודא שהילדים שלהם יודעים היכן הם גרים כדי שהילדים יוכלו לבדוק אם משהו יקרה.

המסע מהבית לבית דיור מוגן הוא לרוב קשה. על מנת להקל, חשוב לתכנן מראש. כאשר אתה מבוגר, יהיו לך צרכים שונים וזה אומר שגם סביבת המגורים שלך צריכה להשתנות. הרבה אנשים מחליטים לעבור למרכז דיור מוגן כשהם מבוגרים יותר, כי זה מציע להם את האיזון המושלם בין עצמאות ובטיחות.

מדוע אנשים עם מוגבלות בניידות חיים טוב יותר בדיור מוגן

עובדה עצובה היא שאוכלוסיית הקשישים בישראל גדלה. מספר האנשים בני 65 ומעלה יגדל ב-18% עד 2030.

אוכלוסיית הקשישים בישראל מזדקנת, והצרכים שלהם משתנים ככל שהם מזדקנים. ככל שהם מתבגרים, הם זקוקים ליותר טיפול וסיוע מבעבר, דבר שיכול להיות קשה להם להסתדר בעצמם. זה הוביל אנשים רבים לשקול מעבר למרכז דיור מוגן או דיור מוגן, שתוכננו במיוחד למטרה זו.

קשישים מעדיפים לגור בבית דיור מוגן במרכז כי הם זקוקים לטיפול ותשומת לב רבה. הם לא יכולים לחיות לבד יותר ומתקשים לנהל את חיי היומיום שלהם. קשישים אינם מסוגלים לעשות דבר בעצמם.

הסיבות מדוע קשישים מעדיפים לגור דיור מוגן במרכז

הקשישים פגיעים יותר לסכנות העולם החיצון ובשל כך הם מעדיפים לגור בבית דיור מוגן. מרכזים אלו מספקים להם סביבה בטוחה, שבה הם יכולים לבלות את זמנם עם אנשים אחרים בני אותו גיל.

בנוסף לכך, מרכזים אלו מעניקים לקשישים את הטיפול והתשומת לב להם הם זקוקים. יש להם גישה לרופאים ואחיות במקום שיכולים לטפל בהם כשהם צריכים את זה.

אוכלוסיית הקשישים גדלה במהירות. המשמעות היא שיהיו יותר ויותר קשישים שיחיו בכוחות עצמם. אחת הסיבות לכך שהם מעדיפים לגור במרכז דיור מוגן היא בגלל שהם לא מסוגלים לדאוג לעצמם יותר. ייתכן שהם לא יוכלו לבשל או לנקות את עצמם, או אפילו לצאת כי הם לא יכולים לנהוג.

סיבה נוספת לכך שהקשישים מעדיפים לגור בבית דיור מוגן היא כי זה בטוח יותר עבורם. הם בדרך כלל מוקפים באנשים אחרים שהם גם מבוגרים ובעלי צרכים דומים, כך שקל להם יותר להכיר שם חברים חדשים.

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם