בתי אבות במרכז

מתענינים בבית אבות במרכז? צרו איתנו קשר

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

דיור מוגן סיעודי

בתי אבות לקשישים עצמאיים או קשישים סיעודיים באיזור המרכז וגוש דן

הזדקנות היא תהליך נורמלי שמתרחש לכל אדם. זה נושא הומניטרי כי זה משפיע ישירות על רווחתם של אנשים מבוגרים. החיים במדינה מתפתחת מחמירים את הבעיה; אנשים חיים יותר, מה שמגביר את הדרישה לשירותי טיפול איכותיים. טיפול בקשישים חיוני כאשר ההזדקנות משפיעה על היכולות הפיזיות או הנפשיות של האדם. ניתן לספק אותו בבתי אבות במרכז או בבית בעזרת צוות מיומן.

יש לכם שאלות בנושא? כנסו לדף הבית של בית מוגן ותקבלו מידע נוסף על בתי אבות או דיור מוגן, מטפלים או טפסים שונים שיש להגיש לביטוח לאומי.

לפי האומות המאוחדות, מספר הקשישים ברחבי העולם צפוי לגדול ב-70 אחוז עד 2030. קשישים רבים זקוקים לתשומת לב יומיומית מטעמי בטיחות. הם לא יכולים לדאוג לעצמם והם פגיעים ללא עזרה. העלות של מתן טיפול בקשישים טוב היא גבוהה, אך היא הכרחית להזדקנות בריאה. משפחות רבות אינן יכולות להרשות לעצמן לשלם על כך ולכן הן מכניסות את יקיריהן לבתי אבות לעצמאים במקום לאפשר להם להתמודד עם הזיקנה בכוחות עצמם. במדינות מתפתחות, דעת הקהל מתנגדת לתשלום עבור טיפול בקשישים לטווח ארוך. במקום זאת, הם מאמינים שהאדם צריך להיות מסוגל לטפל בעצמו טוב יותר בבית.

באזור גוש דן והמרכז יש אפשרויות רבות לטיפול בקשישים לטווח ארוך. רוב בתי האבות במרכז הם בניהול מוסדי ומספקים טיפול טוב במחירים סבירים.  בחלק מבתי האבות יש גם חדרים פרטיים שבהם משפחות יכולות להביא את יקיריהם כשהם חולים או זקוקים לעזרה בפעילויות היומיומיות. חלק מבתי האבות הם סיעודיים ומציעים דיור ותחבורה לאנשים שאין להם אף אחד מהם. בנוסף, צוות רפואי מגיב במהירות כאשר בעיות מתרחשות באתר או בביתו של המטופל.

קיימים גופים פרטיים המסייעים בעלות הטיפול בקשישים על ידי הקמת תוכניות תשלום והסדרת שירותים עבור קשישים תשושי נפש. הממשלה משלמת עבור רוב אנשי הצוות, אך ארגון לא ממשלתי עדיין זקוק לתרומות כדי לפעול ביעילות. גופים רבים מתמקדים בסיוע למשפחות מעוטות הכנסה עם ילדים נכים וזקנים בקהילותיהם. הם מספקים שירותים בחינם במטרה להשיג לקוחות שיהפכו בסופו של דבר לתורמים עבור משכורות וציוד לצוות. זה מאפשר לסוכנויות לכסות את עלויות התפעול תוך התמקדות בסיוע לנזקקים.

ההזדקנות גורמת ללחץ רב למשפחות, מה שגורם להן לפנות לטיפול בקשישים כאשר יקיריהם חולים או מזדקנים. באזורי גוש דן והמרכז יש אפשרויות רבות ורשת בתי אבות מגוונת לטיפול קשישים ארוך טווח. 

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם