בתי אבות בשפלה

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

דיור מוגן סיעודי

בתי אבות לגיל השלישי באיזור השפלה והמרכז

מגורים בבית אבות בשפלה ובמרכז הם מעבר קשה עבור רוב הקשישים. רוב הקשישים רואים בביתם הישן את המקום הבטוח ביותר עבורם. הם גם נמנעים ממעבר למקום חדש כי הם לא רוצים להשאיר את משפחותיהם מאחור. עם זאת, קשישים יכולים להרוויח ממעבר לבית אבות; מתקנים אלה עוזרים לקשישים להתאושש ממחלה ולשמור על בריאות תקינה. בישראל יש בתי אבות לעצמאים רבים ואיכותיים לקשישים.

מידע נוסף על בתי אבות תמצאו בדף הבית של בית מוגן

בישראל תוחלת חיים מהגבוהות בעולם. אנשים שנולדו בישראל חיים בממוצע 79 שנים – 21 שנים יותר מהממוצע בעולם. רמות מתח נמוכות וסטנדרטים רפואיים גבוהים תורמים לתוחלת החיים הארוכה הזו. בנוסף, חוקרים רפואיים מחדשים כל הזמן דרכים חדשות לשיפור הבריאות ולהארכת תוחלת החיים. מדינות רבות אחרות ניסו לאמץ את מערכת הבריאות המצליחה של ישראל, אך לא זכו להצלחה כמו ישראל.

בתי אבות בשפלה מסייעים לקשישים להחלים ממחלות כרוניות ולשמור על בריאות תקינה. רופאים ממליצים לעתים קרובות לחולים עם מחלת לב או מצבים חמורים אחרים לעבור לבית אבות סיעודי מוקדם. זה מאפשר להם להתאושש מבלי לדאוג לצרכי המשפחה שלהם. יתר על כן, רוב בתי האבות לתשושים מספקים תוכניות פעילות גופנית וארוחות מזינות כדי לשמור על בריאות הדיירים שלהם. תוכניות אלו מסייעות גם לתושבים להתמודד עם בעיות נפשיות כגון דיכאון או דמנציה.

בתי אבות רבים מציעים פעילויות חברתיות לדייריהם. פעילויות אלו שומרות על קשישים בריאים נפשית ומעורבות חברתית עם הקהילה שלהם. הפעילויות נעות בין שיעורי אומנויות ואומנות למפגשי תרפיה במוזיקה ולילות סרטים. אנשים עם דמנציה יכולים להפיק תועלת מכך עוד יותר על ידי אינטראקציה עם חולים אחרים והתרועעות חברתית עם בני גילם. זה עוזר למטופלים לשפר את בריאותם הנפשית ולהחלים מכל טראומה שחוו.

בתי אבות יוקרתיים מציעים גם תוכניות טיפול לא רפואיות כדי לעזור לקשישים עם בעיות רפואיות קלות. לדוגמה, מטופלים הסובלים מאלרגיות יכולים לקבל טיפול על ידי אחיות במתקן. מטופלים מקבלים גם טיפול שיניים אם הם זקוקים לו – מה שמאפשר להם להימנע מהליכי שיניים כואבים בבית. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור קשישים עם היגיינת שיניים לקויה שלא ביקרו אצל רופא שיניים במשך שנים. הצוות מטפל בכל בעיות הבריאות במתקן כך שהמטופלים לא יצטרכו לדאוג לעבור את הטרחה של קביעת פגישות מחוץ לבית.

רוב הקשישים מוצאים את המגורים בבית אבות מועיל. מרכזים אלו מסייעים לאנשים מבוגרים להתאושש מבעיות רפואיות שונות וליהנות מחיים בריאים הרחק ממשפחותיהם. הם גם מספקים פעילויות חברתיות וטיפול לא רפואי כדי לשמור על מטופליהם מאושרים ובריאים במשך שנים רבות. בני הגיל השלישי באמת נהנים מהחיים בבתי האבות המצטיינים של ישראל!

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם