בתי אבות לעצמאים

בית אבות לקשישים עצמאיים

בתי אבות הם שיקול חשוב עבור הורים קשישים, וההחלטה למקם אותם באחד עלולה להיות קשה הן מבחינה רגשית והן מכל בחינה אחרת. אם אתם מחפשים בית אבות לעצמאים עבור ההורים, אתם לא תהיו מוכנים להתפשר על פחות מאשר בית האבות האיכותי ביותר, וטוב שכך.

בתי האבות הטובים ביותר עבור ההורים שלכם הם החלטה אישית. עליכם לקבל את ההחלטה תוך מחשבה על הטיפול בהם, על הצרכים האישיים והחברתיים שלהם, מחשבה על השירותים הציבוריים בסביבת בית האבות, הצוות הרפואי והטיפולי בו ועוד. כדאי לשקול גורמים כמו מיקום ועלות של בית אבות לעצמאים, שכן חלק מבתי האבות ממוקמים ממש במרכז הערים השונות, וחלקם האחרים כפריים יותר וממוקמים בפרברי הארץ.

מה ההורים שלכם מעדיפים?

הצעד הראשון הוא לברר מה ההורים שלכם רוצים. אם אין להם העדפה היכן הם רוצים לגור, אתם יכולים להשתמש בכלי השוואת בתי אבות שניתן למצוא כאן באתר. זאת, כדי להשוות בתי אבות על סמך מדדי איכות כגון כוח אדם ובדיקות בריאות.

אם כבר יש לכם רעיון או מושג לגבי סוג בית מוגן רצוי, מומלץ ללכת ולבדוק אותו בצורה פיזית ולא רק להתרשם מתמונות ברשת. כמו שאומרים, אין יותר טוב מאשר מראה עיניים. כמו כן, זכרו כי בתי אבות לעצמאים אינם כולם אותו הדבר, לכן חשוב שתבצעו מחקר מסוים לפני שתבחרו באחד כזה או אחר.

כדאי לשאול את עצמכם שאלות כגון: כמה הם גובים? מה המוניטין שלהם? מהי רמת הטיפול שלהם? האם יש שירותים אישיים או שירותים מיוחדים שעלי לקחת בחשבון כשאנו מחפשים בתי אבות לעצמאים? כל אלו הן שאלות שכדאי לקבל עליהן את התשובה לפני הרשמה למקום הדיור.

כמה עולה בית אבות לעצמאים?

כאשר מדובר על מחיר בית אבות לעצמאים או אפילו בתי אבות יוקרתיים, המחיר נקבע על ידי המדינה ועל ידי בתי האבות הפרטיים, והוא יכול להשתנות בהתאם לרמת הטיפול הדרושה ובהתאם לפקטורים נוספים.

בממוצע, מגורים בבית אבות עשויים לעלות כ-3,000 ₪ – 6,000 ₪ בחודש, כאשר במקביל ברוב בתי האבות יידרש גם תשלום סכום חד פעמי של כ-300,000 ₪ – 600,000 ₪, תלוי בסוג בית האבות שבו אתם מעוניינים.

כמה טיפים למצוא את בית האבות הטוב ביותר עבור ההורים

מחפשים מגורים להוריכם? במהלך חיפושיכם אחרי בית אבות לעצמאים או בית אבות יוקרתי, שאלו בני משפחה או חברים שיש להם ניסיון בבתי אבות מה הם חושבים על בתי האבות השונים וקבלו חוות דעת דלתי משוחדת.

כמו כן, חפשו ביקורות באינטרנט – קראו המלצות, ראו אם יש תלונות או סיפורי זוועה למיניהם ברשת על חלק מבתי האבות וכו'. ולא פחות חשוב, בקרו במתקן באופן אישי ושאלו את הצוות את כל השאלות שצצות בראשכם במהלך הביקור.

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

דיור מוגן סיעודי

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם