בתי אבות בשרון

מתענינים בבית אבות בשרון? צרו איתנו קשר

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

דיור מוגן סיעודי

מידע על בתי אבות לקשישים עצמאיים או קשישים סיעודיים באיזור השרון

בתי אבות בשרון הם מתקנים המעניקים טיפול לקשישים, אנשים עם מוגבלות פיזית ולסובלים מהפרעות נפשיות.  במתקנים אלו מקבלים הדיירים טיפול רפואי ומצרכים שאינם יכולים לעמוד בעצמם. קשישים החיים בישראל ראויים לחמלה, כבוד ואיכות חיים – כל אלה הם מקבלים בבתי אבות אלו.

למידע נוסף על בתי אבות או דיור מוגן כנסו לדף הבית של בית מוגן

לקשישים רבים המתגוררים בישראל יש מוגבלות פיזית או מחלות המונעות מהם לחיות באופן עצמאי. חוסרים גופניים בקשישים כוללים ראייה ושמיעה לקויים, דלקות פרקים, שליטה מוטורית לקויה, מפרקים קפואים, מחלת אלצהיימר, סרטן ומחלת פרקינסון, עיכול לקוי, ניידות לקויה ועוד. בגלל תנאים אלה, קשישים רבים צריכים להיות מרותקים לבית אבות סיעודי למען ביטחונם האישי. עם זאת, צוותי בתי האבות בישראל מדווחים כי לרוב המטופלים שלהם יש מוגבלות פיזית המגבילה את ניידותם אך אינה מצריכה סיוע. יש להם גם צורכי טיפול קריטי שיכולים לענות על ידי צוות מקצועי בלבד. על ידי סיוע לכל דייר עם מוגבלות פיזית ונפשית בו זמנית, צוות בית האבות לתשושי נפש הופך את חיי הדיירים לנוחים ובטוחים יותר.

חולים סיעודיים בישראל סובלים גם מבעיות נפשיות שונות כמו דיכאון, דמנציה וסכיזופרניה. עם זאת, צוותים בבתי אבות אומרים כי רוב דיירים עם מוגבלות הנפש שלהם מטופלים בדיוק כמו כל חולה אחר. תוכנית הטיפול שלהם מותאמת אישית בדיוק כמו של כולם; הם אוכלים את אותו האוכל, מתאמנים עם אותו ציוד וצוות רפואי מטפל בצרכיהם הנפשיים בדיוק כמו אלה הפיזיים שלהם. על ידי טיפול שווה לכל המטופלים ללא קשר למצבם הנפשי או הפיזי, צוות בית האבות לעצמאים הופך את חיי הדיירים לנוחים ובטוחים יותר.

רשת בתי אבות בישראל מספקים יותר מקום מהנדרש לקשישים- במיוחד לבעלי מוגבלויות פיזיות. מיטות נוספות אלו משמשות למטופלים שיכולים לחיות בבטחה בבית עם סיוע מסוים, אך מעדיפים להישאר במתקן עקב חוסר מוטיבציה או חששות אחרים. בנוסף לאספקת מקום נוסף לאנשים עם מוגבלות פיזית,  ראוי להערצה שלבתי אבות בישראל יש מסלולים שונים כדי להכיל כל מי שצריך מקום נוסף, כל המטופלים הקשישים צריכים לקבל טיפול זהה ללא קשר ליכולותיהם הפיזיות או הנפשיות או אם זה בית אבות יוקרתי או בית אבות זול.

טוב שרוב אזרחי ישראל מקבלים טיפול וחמלה מבני המשפחה או מהממשלה כאשר מחלה או מוגבלות מגבילים אותם מלגור באופן עצמאי.  קשישים ישראלים רבים בוחרים להישאר בבית במקום ללכת לבית אבות מכיוון שהם אינם זקוקים לעזרה נוספת – הם יכולים לבשל את הארוחות בעצמם, לכבס את הבגדים, להתלבש וללכת לרופא כאשר הם צריכים ללא כל סיוע כלשהו מהצוות. אמנם מדובר בספק עצמי ראוי לשבח בקרב קשישים בישראל, אבל זה מעלה את השאלה מדוע מישהו יעדיף לגור בבית אבות בשרון ולא עם בני משפחה. התשובה ככל הנראה נובעת מהיעדר טיפול מתאים לליקויים פיזיים או נפשיים בבית לעומת מה שיש ברשת בתי האבות. על ידי מתן גישה לכל הישראלים לטיפול רפואי איכותי בדיוק כפי שבני משפחה עושים ליקיריהם, רבים יבחרו בנוחות על פני נכות בבית במקום להסתכן בפציעה או מוות עקב מחלות או הפרעות שאינן מטופלות.

בתי אבות בשרון מספקים טיפול הכרחי לקשישים חולי גוף ונפש החיים בישראל. מתקנים אלה מציעים סטנדרטים של אבטחה וטיפול הרבה מעל מה שבני המשפחה יכולים לספק לבדם ליקיריהם. לאנשים החיים בחברה המזדקנת בישראל יש מזל מספיק שיש להם מרכזים אלה זמינים – אך רק אם יש להם מצב רפואי חמור הדורש טיפול מיוחד. אם אתה גר במדינה שבה אתה מקבל יחס טוב מצוות רפואי מוסמך בכל פעם שאתה חולה או פצוע? לאותה מדינה חייבת להיות בתי אבות מצוינים כמו שישראל עושה לאזרחיה המבוגרים!

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם