בית מוגן

חדש באתר

אתר האינטרנט בית מוגן מביא בצורה ברורה ונגישה את כל המידע לקשישים המתענינים בבתי אבות או בדיור מוגן בישראל

קשישים הם הקבוצה החשובה והמשפיעה ביותר בחברה. הם מהווים כמעט 30% מכלל האוכלוסייה. אנשים בני 60+ ידועים כאזרחים ותיקים. אנשים בקבוצת גיל זו זקוקים לטיפול מיוחד מכיוון שבריאותם ורווחתם נמצאים בסיכון. ברוב המדינות, הממשלה מספקת סיוע הקשור לבריאות לאזרחיהן. זה כולל שירותים פיזיים, רפואיים ורפואת שיניים לקשישים. 

אתר האינטרנט בית מוגן מכיל מידע על בתי אבות ודיור מוגן לקשישים בישראל

 

בכל קהילה נתונה, ישנם קשישים רבים שמתקשים לחיות לבד. מכיוון שקשישים רבים חיים לבד, חשוב לספק שירותים לטיפול בהם. ישראל היא חברה מזדקנת, והמערכת לטיפול בקשישים מתאימה את עצמה לדמוגרפיה המשתנה.

הישראלים מעדיפים להישאר בבית ולטפל ביקיריהם כשהם מזדקנים. הם מעדיפים להשתמש בשירותים הניתנים על ידי הממסד או חברות פרטיות של בתי אבות ודיור מוגן. ישנם מרכזים הפונים במיוחד למבוגרים יחידים בשנות השבעים והשמונים לחייהם. בתי אבות אלו כוללים מטבחים, חללי מגורים ומרכזים רפואיים. הממשלה גם נותנת חסות לבתי אבות מחוץ לאזורים עירוניים גדולים, אליהם יכולים בני משפחה מהאיזור לשלוח את יקיריהם. 

בישראל יש הרבה מוסדות של שירותי טיפול בקשישים. למשרד הבריאות והרווחה יש מדיניות כוללת בנושא זה והוא אחראי על אישור בתי אבות, בתי אבות סיעודיים או בתי אבות לעצמאים. לכל מחוז יש מספר מינימלי של מיטות שיש להבטיח לכל אזור. ישנם גם חוקים לגבי הצרכים התזונתיים של כל דייר; בחלק מהמרכזים יש דרישת כשרות קפדנית. יש גם הכשרת צוות קפדנית כדי לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול עבור כל הדיירים. 

לאוכלוסיות מזדקנות יש פחות צרכים ויכולות לתרום יותר לכלכלה. במקום לנתק אותם כשהם צריכים עזרה, המדינה עובדת קשה כדי לספק להם שירותים. כל הדברים הללו פועלים יחד כדי להפוך את ישראל למקום מצוין עבור אזרחים מזדקנים לאחר מסע חיים קשה מגיע להם להנות מבתי אבות או דיור מוגן ברמות שונות, מדיור מוגן זול ועד דיור מוגן יוקרתי.

ישראל מסתגלת היטב לדמוגרפיה המשתנה הודות לתמ"ג הגבוה שלה לנפש ואחוז גבוה של אזרחים קשישים במדינה . הם מספקים הרבה מתקנים מצוינים לטיפול בהם. הישראלים לא מפחדים מהזדקנות; הם יודעים שתמיד יש מישהו שמחכה לטפל בהם כשהם זקנים וחולים מכדי לעשות זאת בעצמם.

 

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

דיור מוגן סיעודי

מאמרים אחרונים

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם