מאמרים בית מוגן

חיפוש מהיר באתר בית מוגן
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
post
page
חדש באתר

מה היתרונות של בתי אבות ודיור מוגן לקשישים שאינם רוצים לגור בבית יותר?

רוב האנשים חושבים על קשישים המתגוררים בבתי אבות או בדיור מוגן כנכים. עם זאת, חלק מהקשישים אינם זקוקים עוד לטיפול רפואי ביתי. הם יכולים לגור לבד בבית אבות או בית מוגן אחר לקשישים. מגורים בבית אבות הם דרך בטוחה לשמור על בריאות גופנית ונפשית תוך מתן אפשרות לעצמאות.

בריאות גופנית היא בראש סדר העדיפויות של דיירים בבתי אבות ובמוסדות סיעודיים אחרים. מתן צרכים פיזיים לתושבים מסייע להם לחיות באופן עצמאי. אלה כוללים ציוד רפואי כמו כסאות גלגלים והליכונים, כמו גם תרופות לטיפול במצבים שונים. בחלק מהמתקנים יש אפילו רופאים ואחיות באתר כדי להבטיח את הטיפול הטוב ביותר האפשרי. בנוסף, אנשי צוות מיומנים מסייעים לדיירים במשימות טיפוח וטיפול אישי אחרות. שמירה על בריאות הדיירים מקדמת עצמאות ואיכות חיים.

קשישים רבים מעדיפים לחיות עם נכי נפש בבתי אבות או בבתי קבוצה במקום במשפחותיהם. זה מאפשר להם לקבל תשומת לב מתמדת מבלי לדאוג ליקיריהם. אנשים מזדקנים מחוץ לטיפול ממוסד מתקשים להבטיח מקום בדירה שלהם; הם בילו יותר מדי זמן מחוץ לחברה כדי לחיות בעצמם עכשיו. מוסד סיעודי מספק תחושת ביטחון ושייכות לאנשים עם צרכים אלו. זו הסיבה שכל כך הרבה אנשים בוחרים לגור בבתי אבות כאשר הם אינם זקוקים עוד לתמיכה בבריאות הנפש בבית.

קל יותר גם לעובד מעל גיל 70 להבטיח מגורים סיעודיים לעומת חיים בבית עם קשיש- מטפלת או מטפלת. טיפול ביתי ניתן לרוב על ידי בן משפחה שלקח על עצמו גם אחריות נוספת בעבודה. עם זאת, זה יכול ליצור חוסר יציבות למשפחה מכיוון שהם אינם מסוגלים עוד להרוויח הכנסה מעבודת הסיעוד. למבוגר מבוגר הרבה יותר קל למצוא בית אבות או מוסד סיעודי אחר מחוץ ללוח הזמנים שלו במקום להזדקק לאחד בלוח הזמנים המשפחתי. המתקנים מאפשרים לתושבים להשתתף באירועי עבודה ומשפחה מתי שהם רוצים מבלי להשפיע על ביצועי העבודה או מערכות היחסים שלהם.

עולם החיים בגיל המבוגר מספק ביטחון, חברות ונוחות למי שזקוק לכך ביותר. קשישים רבים מעדיפים לגור בבתי אבות בשל תשומת הלב המתמדת שמציעים דיירים עם מוגבלות שכלית או אפשרויות להסתפקות משפחתית של קשישים מועסקים. בכל גיל, קל למצוא מישהו שמוכן לספק טיפול ארוך טווח אם אתה צריך את זה מספיק.

בחירת המקום הטוב ביותר עבור יקירכם לחיות בו בזמן שהוא מזדקן היא החלטה חשובה. אנשים רבים מעדיפים דיור מוגן על פני בתי אבות בשל גמישותם. עם זאת, בתי אבות זולים יותר, ולכן אנשים רבים עדיין בוחרים בהם. חשוב לשקול את כל האפשרויות לפני בחירה.

מתקני דיור מוגן מספקים לקשישים עזרה בחיי היומיום אך אינם כרוכים בטיפול רפואי רב כמו בתי אבות. הם מצוינים עבור קשישים שאינם דורשים טיפול רפואי רב אך עדיין זקוקים לעזרה במשימות יומיומיות. רוב מתקני הדיור המוגן הם בבעלות פרטית וגובים עמלות חודשיות בהתאם לרמת הטיפול הרצויה. לחלקם יש גם חוזים ארוכי טווח ותשלומים חד פעמיים. אלו יכולות להיות אפשרויות טובות עבור אנשים שלא בטוחים כמה זמן הם יזדקקו לדיור מוגן, מה שמאפשר להם לשלם רק על מה שהם משתמשים. עם זאת, אלה נוטים להיות יקרים יותר בטווח הארוך. בתי אבות מנוהלים על ידי הממשלה ומספקים טיפול רפואי בעלויות חודשיות נמוכות יותר. בתי אבות טובים לקשישים הזקוקים לטיפול רפואי קבוע ואין להם אפשרויות אחרות. דיור מוגן הוא אופציה טובה יותר אם הצרכים שלך אינם כה חמורים.

בתי אבות זולים יותר מאשר אפשרויות דיור מוגן אחרות מכיוון שהם מסובסדים בכבדות על ידי הממשלה. הממשלה רוצה לוודא שלאזרחים מבוגרים תהיה גישה לטיפול במחיר סביר כדי שיוכלו להזדקן בבתיהם שלהם זמן רב יותר. כתוצאה מכך, הממשלה מסבסדת את מרבית העלויות בבתי אבות, ומוזילה משמעותית את תג המחיר בהשוואה למתקנים פרטיים. זה הופך אותם לאופציה טובה עבור כל מי שיש לו תקציב או עם הכנסה שנתית נמוכה – במיוחד אם כבר יש לך חסכונות שהופרשו למטרה זו. עם זאת, חשוב לזכור שטיפול סיעודי עדיין יקר ויהי מה; תקצוב זהיר עדיין הכרחי אם תבחר באפשרות זו על פני דיור מוגן או שירותי טיפול בבית.

דיור מוגן הרבה יותר גמיש מבתי אבות מכיוון שאתה משלם תוך כדי תנועה ויכול לבטל בכל עת ללא קנס. רוב מרכזי הדיור המוגן מספקים אירוח ופנסיון יחד עם טיפול לפי שעות כגון רחצה, בישול ושירותי כביסה. אתה יכול גם לשכור עוזרים חיים שנשארים ללון ובודקים עם יקירך לאורך כל הלילה; זה בדרך כלל עולה יותר בהתאם ללוח הזמנים ולתעריף השעתי שלהם. סיוע רפואי הוא בדרך כלל עלות נוספת אך ניתן לכלול בחלק מהתוכניות במידת הצורך. תוכניות דיור מוגן בדרך כלל מאפשרות לך לשלם לחודש או לשבוע, בהתאם לאופן שבו אתה רוצה לשלם; הגמישות הזו הופכת אותם לאופציה טובה אם אינך יודע כמה זמן יקירך יזדקק לטיפול או שיש לו מקורות הכנסה לא סדירים כמו ביטוח לאומי או פנסיה.

למרבה הצער, לא כל התוכניות לדיור מוגן נותנות לך גמישות כה גדולה בעת ביטול שירות תוכניות – אז הקפד לקרוא את האותיות הקטנות! 

בחירת מקום להכניס הורה מזדקן היא החלטה חשובה הדורשת מחקר ותכנון מראש. דיור מוגן מספק כיסוי רפואי גמיש בעלויות נמוכות יותר מאשר בתי אבות, אך אינו מציע טיפול רפואי רב ככל הדרוש למצבים קשים או מקרי חירום. דיור מוגן זה טוב אם אתה לא יודע כמה זמן יקירך יזדקק לעזרה – שכן זה

חיפוש לפי תגיות

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

דיור מוגן סיעודי

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם