בתי אבות בצפון

מתענינים בבית אבות בצפון? צרו איתנו קשר

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

דיור מוגן סיעודי

מידע על בתי אבות עצמאיים או סיעודיים בצפון ישראל

הידרדרות נפשית ופיזית משפיעה על אנשים בכל הגילאים, אך היא חמורה ביותר בקשישים, למידע נוסף כנסו לדף הבית של בית מוגן. בישראל יש בתי אבות רבים בצפון כדי להכיל את הדמוגרפיה הזו. בתים אלו מספקים מגוון שירותים עבור דייריהם. הם גם מקדמים פעילויות חברתיות למען הדור המבוגר כדי להישאר בריא. במובנים רבים, בתי אבות סיעודיים בישראל טובים בהרבה מאלה שבמדינות אחרות. להלן כמה מהיתרונות של מגורים סיעודיים עבור ישראלים מעל גיל 60.

בעיות גופניות פוגעות בבריאות הקשישים, ומקשות על שמירה על איכות חיים. רוב בתי האבות לתשושי נפש מספקים טיפול רפואי מתקדם למטופליהם. רופאים נותנים באופן קבוע זריקות למחלות שונות ורושמים תרופות לטיפול במחלות. הם גם מסננים ומטפלים במצבים כמו סוכרת, לחץ דם גבוה ודלקת פרקים. אפילו בעיות קלות מטופלות מיד כדי שהדיירים ירגישו טוב יותר ויוכלו לנהל חיים פעילים יותר. לעומת זאת, בריאות מוזנחת או לקויה בקרב אנשים מבוגרים היא שכיחה במדינות אחרות. לרבים פשוט אין גישה לשירותי בריאות איכותיים בגיל צעיר.

יש אנשים זקנים שמתמסדים בגלל אילוצי מקום- לעתים קרובות בגלל הזנחה של משפחותיהם. במקרים אלו, בתי אבות זולים נותנים מענה זמני עד שבני המשפחה יוכלו למצוא דרכים להעניק להם טיפול בבית. בדרך כלל, מתקנים אלה קטנים יותר מבתי אבות רגילים וחסרים חלק מהציוד הרפואי המיוחד שנמצא שם. עם זאת, כל הדיירים מקבלים את אותה רמה גבוהה של טיפול ללא קשר למקום בו הם שוכנים. הצוות יודע עד כמה זה קריטי לשמור על בריאות כמה שיותר זקנים כדי שיוכלו להישאר בבתיהם זמן רב ככל האפשר.

מגורים בבית אבות לעצמאים אין פירושו שאנשים מבוגרים הם פסיביים ואינם מסוגלים לחיות בתנאים שלהם. במקום זאת, המטופלים מקבלים טיפול נפשי ופיזי במקום טיפול ביתי. פעילויות כמו יוגה וטאי צ'י עוזרות לאנשי הצוות להבין את הצרכים הנפשיים והפיזיים של כל דייר בצורה הטובה ביותר. כך, הצוות יכול לענות על צרכיו מבלי לגרום לבעיות נוספות מתנאים מוזנחים הקשורים להזדקנות. זה נהדר לראות כמה רחוק הגיעו רשת בתי אבות בישראל בהשוואה למדינות אחרות. מתקנים אלה הם חדישים עם סטטיסטיקות פנטסטיות של תחלופה של צוות, כך שכולם יישארו בריאים ככל האפשר בזמן שהם מזדקנים.

ישראל היא אחת המדינות הבודדות שיש לה בתי אבות עם מסלולים שונים לאוכלוסייתה המזדקנת. מתקנים אלו הינם חדישים ומקדמים רמות גבוהות של בריאות ורווחה של המטופל בקרב האוכלוסייה המזדקנת שלו. מכיוון שפחות קשישים חיים בעצמם, יש הרבה מקום פנוי לבעלי מוגבלויות פיזיות או נפשיות עקב הזדקנות. בתי אבות בצפון מעודדים את דייריהם להישאר בריאים באמצעות פעילויות חברתיות כדי שיוכלו להזדקן בנוחות בכל בית אבות שיבחרו.

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם