רשימת בתי אבות

רשימת בתי אבות

אפשרויות טיפול בקשישים בישראל: רשימה מקיפה של בתי אבות

חיים בחברה שמזדקנת במהירות, אנו מתמודדים עם המציאות שמספר הקשישים יגדל במהירות בשנים הקרובות. כתוצאה מכך, יש ביקוש למתקני טיפול מיוחדים לקשישים. בישראל קיימים סוגים שונים של אפשרויות טיפול בקשישים, לרבות בתי אבות, מרכזי שיקום, דיור ותיק ושירותי דיור מוגן. למטופלים הקשישים במתקנים אלו מוצע מגוון רחב של שירותי בריאות ואיכות חיים כדי שיוכלו לחיות בכבוד.

בישראל ישנם סוגים רבים ושונים של בתי אבות לקשישים. חלק מהמתקנים הללו נותנים מענה לצרכים ספציפיים, כגון אלו המטפלים אך ורק בחולים גריאטריים או בחולים עם מוגבלות. בתי אבות אחרים לקשישים מציעים תיק מעורב של שירותים שעשוי לתת מענה לצרכים גריאטריים ושיקומיים כאחד. באופן כללי, כל בתי האבות לקשישים מציעים פנסיון ולינה מלאים כמו גם טיפול רפואי. רבים גם מספקים פעילויות ובידור למטופליהם, אם כי זה לא אוניברסלי.

לרשימת בתי אבות באיזור השפלה – לחץ כאן

באיזור השפלה מרוכזים כמה בתי אבות המטפלים בחולים גריאטריים עם מחלות כרוניות והפרעות נפשיות. הם גם מציעים שירותי שיקום למטופלים שלה כדי שיוכלו לנהל חיים בריאים לאחר עזיבת בית החולים. בתי אבות אלו נגישים לכיסא גלגלים עם מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי בכל האיזור. יש להם גם גינה חיצונית בה יכולים המטופלים לטייל באוויר צח ובשמש מתי שהם רוצים.

לרשימת בתי אבות באיזור הדרום – לחץ כאן

באיזור הדרום ניתן למצוא לא מעט בתי אבות לעצמאים או סיעודיים, מטפלים בחולים גריאטריים אשר אושפזו ממוסדות אחרים ברחבי דרום הארץ. התמחותם היא טיפול במחלות פיזיות גריאטריות כגון פצעי לחץ ומחלות עור בקרב קשישים. הם נגישים לכיסא גלגלים, כמו כן יש לעזרת הדיירים מטפלים מקומיים כדי להבטיח שלהם יהיה תמיד מה לעשות בזמן שהם מתאוששים ממחלותיהם.

לרשימת בתי אבות באיזור הצפון – לחץ כאן

באיזור הצפון נמצא בית אבות דרוזי שנבנה במיוחד כדי לטפל בקשישים דרוזים מכל צפון ישראל שלא יכלו לגשת לבתי חולים מחוץ לאזורי הבית שלהם עקב בעיות תחבורה. ככזה, הוא מטפל באנשים מכל צפון ישראל אך אינו מקבל מטופלים ממרכז או דרום ישראל. הוא נגיש לכיסא גלגלים.

יש הרבה שונים סוגי בתי אבות לקשישים בישראל. חלק מהמתקנים הללו נותנים מענה לצרכים ספציפיים, כגון אלו המטפלים אך ורק בחולים גריאטריים או בחולים עם מוגבלות. בתי אבות אחרים לקשישים מציעים תיק מעורב של שירותים שעשוי לתת מענה לצרכים גריאטריים ושיקומיים כאחד. באופן כללי, כל בתי האבות לקשישים מציעים פנסיון ולינה מלאים כמו גם טיפול רפואי. רבים מספקים גם פעילויות ובידור למטופליהם, למרות שזה לא אוניברסלי. הנה כמה מתקנים ספציפיים שכדאי לשים אליהם לב:

לרשימת בתי אבות באיזור המרכז – לחץ כאן

באיזור המרכז, תל אביב, פתח תקוה, רמת גן ועוד מאושפזים חולים גריאטריים שהשתחררו מבתי חולים ברחבי האיזור לאחר שקיבלו טיפול מציל חיים. הם מספקים אפשרויות דיור לגיל הזהב לטווח ארוך, כך שהמטופלים שם יוכלו להמשיך לקבל טיפול רפואי נאות בלי צורך לנסוע הלוך ושוב מאזור הבית שלהם כדי לראות רופא – זה חוסך זמן וכסף גם להם וגם למשפחותיהם!

כמו כן ניתן למצוא באיזור המרכז בתי אבות ודיור מוגן לעצמאים המסוגלים לתפקד באופן עצמאי.

באופן כללי, בית אבות הוא יכול לכלול מבנה רפואי שבו מתגוררים קשישים הזקוקים לטיפול רפואי נוסף. בישראל קיימים מספר סוגי בתי אבות, ביניהם כללי, גריאטרי, אורטופדי ופסיכיאטרי. המטרה העיקרית של בתי אבות היא מתן טיפול רפואי לאזרחים ותיקים שאין להם עוד עצמאות לחיות בכוחות עצמם. מתקנים אלה עוזרים להרחיק קשישים מבתי חולים, מה שעוזר להפחית את עלויות שירותי הבריאות.

בתי אבות הם מתקנים רפואיים שתוכננו במיוחד לקשישים. כל בתי האבות נקיים ומתוחזקים היטב עם מיטות נוחות, חדרי רחצה ושירותים אחרים. בכל חדר יש טלוויזיה והרבה מקום למבקרים. הדיירים יכולים גם להביא רהיטים וחפצים אישיים משלהם אם רוצים. רוב הדיירים מביאים את הבגדים שלהם ואביזרים אחרים מאחר שרוב בתי האבות אינם מספקים פריטים אלה.

גם האוכל בבתי אבות מצוין מאחר והדיירים מקבלים שלוש ארוחות ביום עם מגוון גדול. כל החגים הגדולים נחגגים עם אוכל ומתנות לכל הדיירים. בנוסף, חולים עוברים בדיקות סדירות על ידי רופאים כדי לוודא שהם מקבלים את הטיפול הראוי להם הם זקוקים.

לעיון: בבתי אבות בישראל יש יחס צוות למטופל של 1:9; זה גבוה מהיחס המומלץ של 1:12. לכל חדר יש טלפון משלו כך שהמטופלים יכולים ליצור קשר עם הצוות בקלות בעת הצורך. בתי אבות מציעים שפע של אפשרויות פעילות גופנית כגון כדור בוצ'ה, shuffleboard, ביליארד וטניס שולחן. בחלקם יש גם בריכות שחייה, גנים ואזורים חיצוניים אחרים להתעמלות או הרפיה.

הדיירים יכולים גם לקבל עיסויים, פיזיותרפיה או דיקור בכל עת שהם רוצים ללא כל תוספת תשלום. בתי חולים מעבירים לעיתים חולים לבתי אבות במקום לספק טיפול רפואי נוסף במקום; זה מפחית את עלויות שירותי הבריאות מכיוון שבית אבות זולים בהרבה מבתי חולים.

כולם נהנים מבית אבות מקומי בקרבת מקום. קשישים שאינם רוצים יותר לדאוג לעצמם יכולים לעבור בבטחה למתקנים אלה מבלי לחשוש מהזנחה או התעללות. ספקי שירותי בריאות אוהבים להחזיק מתקנים אלה מכיוון שהם מאפשרים להם להתמקד בטיפול בחולים במקום לספק סיוע רפואי נוסף עבורם. בנוסף, זה חוסך כסף לממשלה מכיוון שפחות אנשים זקוקים לסיוע ממשלתי.

כולם מרוויחים מבית אבות!

מעונינים לדעת עוד על בית אבות ? לחצו כאן

מעונינים שאנו נמצא עבורכם בית אבות ? צרו קשר

תגיות

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם