מתן טיפול לקשישים תשושי נפש בישראל מבט אל בתי אבות

מתן טיפול לקשישים תשושי נפש בישראל מבט אל בתי אבות

אוכלוסיית הקשישים תשושי הנפש בישראל גדלה בקצב מדאיג. כתוצאה מכך, בתי האבות בארץ חווים ביקוש מוגבר לשירותיהם. בתי אבות לתשושי נפש הם לא רק מתקנים רפואיים; הם גם מקומות מנוחה ונוחות. אנשי הצוות עושים מעל ומעבר כדי לספק טיפול, נוחות ותחושת אחווה לכל הדיירים בטיפולם.

כל הדיירים בבתי אבות לתשושי נפש זקוקים לקבל את צרכיהם הפיזיים והרפואיים הבסיסיים. זה כולל מזון, מים, היגיינה וטיפול רפואי כללי. בני משפחה של דיירים קשישים תשושי נפש מזניחים לעתים קרובות גם את ההיגיינה והטיפוח האישי של יקירם. אנשי צוות בית האבות מעמידים את חובתם לדאוג למשימות אלו, כך שבני המשפחה יוכלו להתמקד בבדיקת בני משפחתם במקום. יש דיירים שקל יותר לטפל בהם מאחרים, אבל אנשי הצוות עושים כמיטב יכולתם כדי לספק את הצרכים של כל הדיירים אותם הם משרתים.

קשיש תשוש נפש הוא הרבה יותר מהבעיות הרפואיות שלו – יש להם גם צרכים רגשיים ופסיכולוגיים. רבים מהדיירים הללו איבדו קשר עם המציאות עקב זקנה או מחלה. לעתים קרובות הם סובלים מדיכאון, חרדה והפרעות משימוש בתרופות. אנשי צוות בית האבות מבינים שיש לטפל בבעיות אלו מיד כשהן מתעוררות. הם מומחים בטיפול בבעיות אלו כדי שכל הדיירים יוכלו לקבל את העזרה הדרושה להם. ללא אנשי המקצוע הללו, קשישים רבים תשושי נפש לא היו מקבלים את העזרה הדרושה להם גם ממשפחותיהם.

בתי אבות לתשושי נפש הם לא רק מקום למטופלים לישון ולהחלים מבעיות רפואיות; הם גם מקומות לאינטראקציה חברתית ולהנאה. רוב הקשישים תשושי הנפש נהנים להשתתף בספורט קבוצתי, באירועים מוזיקליים ובשירים, סדנאות אומנות, חוגי קריאת שירה, ערבי משחקי פאבים ואפילו חוגי ריקוד. אירועים אלו מעניקים למטופלים רבים תחושת שייכות ומטרה וכן מספקים להם זיכרונות לעתיד.

צפייה בחולים אחרים משתתפים בפעילויות עוזרת לכולם להרגיש כלולים בקהילה של המתקן למרות כל ההפרעות הנפשיות שיש להם. פעילויות אלו גם מזכירות למטופלים להתחשב זה בזה מאחר שאותם אירועים זמינים לכל המטופלים ללא קשר למצב הבריאות או העושר.

מתן טיפול לדיירים קשישים תשושי נפש היא משימה קשה מלאה בקשיים ותגמולים. בתי אבות לתשושי נפש מספקים טיפול פיזי בסיסי תוך מתן תמיכה רגשית ופעילויות חברתיות לדייריהם. בני משפחה יכולים להרגיש בטוחים בידיעה שיקיריהם מקבלים טיפול איכותי בזמן שהם מתמקדים בסיוע להם מחוץ למתקן. חשוב שנכיר כמה קשה לעבוד עם אנשים שסבלו מטראומה נפשית כדי שנוכל להעניק סיוע טוב יותר למי שהכי זקוק לה.

מעונינים לדעת עוד על בית אבות ? לחצו כאן

מעונינים שאנו נמצא עבורכם בית אבות ? צרו קשר

תגיות

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם