טיפול בקשישים מבט בתוך בית אבות בתל אביב

טיפול בקשישים מבט בתוך בית אבות בתל אביב

ככל שאוכלוסיית העולם מזדקנת, בתי אבות הפכו לחלק חיוני מהחברה. הם מספקים מקום לקשישים לחיות את ימיהם בסביבה ביתית שלווה ונוחה. אנשים רבים רואים בתים אלו בצורה שלילית, אך ביקור בבית אבות יכול להיות חוויה מאיר עיניים. לכל בית מאפיינים ייחודיים משלו, והצוות עושה כל מאמץ לספק לדייריו נוחות ואושר.

יום טיפוסי בבית אבות בתל אביב מתחיל בארוחת בוקר וכולל מספר ארוחות נוספות במהלך היום. לתושבים יש גם זמן להתרועע ולדאוג להיגיינה אישית. רופאים מבקרים בקביעות כדי לבדוק את המטופלים. הצוות מארגן פעילויות קבוצתיות כגון שיעורי התעמלות, בינגו, משחקים ואירועי מוזיקה. הם גם מארגנים טיולי שטח לקשישים כדי לעזור להם להתעדכן בטרנדים הנוכחיים ולראות את העולם בפעם האחרונה. בנוסף, כל בתי האבות מספקים טיפול רפואי לדייריהם כדי שיוכלו להחלים במהירות אם הם יחלו.

בתי אבות נועדו לספק נוחות ושקט נפשי לאלו המתגוררים בהם. אנשים בוחרים בסוג זה של מגורים מכיוון שהם רוצים לחיות בסביבה בטוחה תוך קבלת טיפול רפואי כאשר הם זקוקים לו. קשישים רוצים לבלות את ימיהם האחרונים במקום שגורם להם להרגיש רצוי ובבית. כדי להשיג זאת, המתקנים חייבים להפוך את חיי היומיום של תושביהם לנוחים וקלים. לדוגמה, כל חדר מכיל מיטה מתקפלת בה יכולים הדיירים לישון בשקט בלילה מבלי להפריע לאף אחד אחר. בנוסף, לכל חדר יש מקלחת, שירותים, ארון בגדים ושולחן עבודה משלו כך שכל דייר יוכל לשמור על הפרטיות שלו ועדיין להישאר במרחבים המשותפים בעת הצורך.

דרך טובה להבטיח נוחות היא על ידי העסקת אנשי צוות ידידותיים ואכפתיים שיש להם אינטרס לוודא שכולם יהיו מרוצים בכל עת. אנשי הצוות שמים לב להרגלים ולצרכים של כל דייר כדי שיוכלו לתת מענה להעדפות האישיות של כל אחד. הם גם מבטיחים שכל החדרים מסודרים ונקיים כך שאף אחד לא ירגיש לא בנוח להישאר שם ללילה. יתר על כן, בחלק מהבתים יש קפיטריה באתר כך שלתושבים אין רחוק ללכת לארוחות שלהם. בדרך זו, כולם יכולים לאכול יחד כשהם נהנים זה מחברתו של זה על ארוחה חמה או משקה קר – מה שהם מעדיפים.

מלבד פינות אוכל, בתי אבות רבים מקשטים את האולמות שלהם בתמונות טבע ממוסגרות, שכן הדבר עוזר להזכיר לתושבים את חייהם הקודמים מחוץ לקירות אלו. לעתים קרובות הם גם מעלים תמונות של כוכבים או קבוצות כוכבים שונות כדי לתת לדיירים התייחסות לזיכרונות שאבדו מזמן ממוחם כתופעת לוואי של זקנה או מחלה.

עיטורים אחרים כוללים פסלים קטנים או פסלונים המבוססים על מה שזכרו הדיירים הנוכחיים מחייהם לפני שהתקבלו לבית האבות; הקישוטים האלה עוזרים לעורר זיכרונות אצל אלה שעדיין יש להם מוחות פועלים אחרי עשרות שנים של אתגרי החיים שמובילים אותם בשבילים ידועים ובלתי ידועים, תוך שהם מעניקים תקווה לאלה שכבר לא זוכרים דברים כאלה שפעם היה אור בקצה כל מנהרה שאירע במקרה. לעבור בחיים – גם אם רק ניתן להבחין במעומעם דרך עיניים עצומות למחצה לפעמים – אבל למעשה מציע הרבה יותר מזה צריך לבחור רק לפתוח אותן פעם נוספת לפני שעוזבים את העולם הזה מאחור לנצח..

מלבד זאת, יש לעתים קרובות שולחנות קטנים שבהם התושבים יכולים לשחק משחקי לוח עם תושבים אחרים או אנשי צוות. זה עוזר להם להישאר פעילים חברתית תוך שהם נהנים עם אחרים בתוך הבית.

ביקור בבית אבות יכול לשנות את נקודת המבט שלך על מקומות כאלה לנצח – במיוחד אם אתה חושב עליהם באופן שלילי כרגע. כל בית ייחודי במערך ובמתקנים שלו מכיוון שלכל אחד יש ציפיות שונות לגבי מה שמשמח אותו. רוב האנשים יהיו מופתעים עד כמה נוחים ועליזים החיים במקומות האלה למרות איך הסרטים מציגים אותם כמוהם. במקום להסתכל בצורה שלילית על הממסדים הללו, עלינו לשמוח שאנו חיים בחברה המספקת לנו מקומות כאלה כשאנחנו מתבגרים מספיק או חולים מספיק כדי להזדקק להם!

מעונינים לדעת עוד על בית אבות ? לחצו כאן

מעונינים שאנו נמצא עבורכם בית אבות ? צרו קשר

תגיות

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם