טיפול בקשישים בית אבות בצפון הארץ

טיפול בקשישים בית אבות בצפון הארץ

טיפול בקשיש יכול להיות אתגר עבור כל אחד בעולם. בתרבויות מסוימות, מודגש כבוד לזקנים. בתרבויות אחרות, יש פחות ערך לחכמתם של מבוגרים. ללא קשר ליחס התרבותי כלפי קשישים, הטיפול במבוגרים יותר הוא מאתגר. לקשישים יש לעתים קרובות בעיות רפואיות מרובות – כמו גם מוגבלויות נפשיות ופיזיות – שיכולות להיות קשות לניהול. בנוסף, חלק מהמבוגרים המבוגרים בודדים או מבודדים חברתית; לאחרים יש בני משפחה שאין להם זמן או מקום לספק טיפול הולם. לפיכך, הוקמו בתי אבות בצפון הארץ למתן טיפול מצוין לדיירים מבוגרים החיים ורוצים להשאר בצפון.

מעונינים לראות בתי אבות בצפון לחצו על הקישור בתי אבות בצפון

כל בית אבות בצפון הארץ מעניק טיפול פיזי, רפואי, רגשי וחברתי לדייריו הקשישים. טיפול גופני כולל סיוע בפעולות יומיומיות כגון אכילה, לבוש ורחצה. חלק מהדיירים זקוקים גם לעזרה בהסעות אל בית האבות וממנו וסיוע בעבודות משק הבית כמו כביסה וכלים.

טיפול רפואי כולל מתן תרופות ופיקוח על מצבים בריאותיים כגון סוכרת ומחלות לב. הצוות גם עוקב אחר מצבם התזונתי של המטופלים ועלייה או ירידה במשקל כדי שיוכלו לטפל בכל בעיה בריאותית בשלב מוקדם. בנוסף, דיירי בית אבות סיעודי בצפון עשויים לדרוש טיפול מיוחד עקב הפרעות נפשיות או מחלות כרוניות כגון מחלת אלצהיימר, שבץ או דמנציה.

צרכים רגשיים וחברתיים תלויים באישיותו של כל דייר, תחביבים, תחומי עניין והעדפות. חלק מהדיירים זקוקים לחברות מבני גילם; אחרים מעדיפים בדידות שבה הם יכולים לקרוא ספר או להאזין למוזיקה ללא הפרעה. כמה דיירים נהנים לצאת לקהילה; אנשים אלה עשויים לבקר בחנויות או להשתתף באירועים כמו קונצרטים וחגיגות חגים.

דיירים אחרים עשויים להעדיף פעילויות קבוצתיות כמו משחקים או שירה במקום עיסוקים בודדים. הצוות מעודד קשרי חברה בקרב הדיירים על ידי ארגון פעילויות המותאמות לצרכיו ולתחומי העניין של כל אדם. הם גם מקיימים אינטראקציה עם בני משפחה של המטופלים שלהם כדי להבטיח שהמטופלים יקבלו תמיכה רגשית מהקרובים להם.

הצוות מבין כי מתן טיפול מצוין למטופליהם תלוי בפיתוח קשרים קרובים עם הדיירים ובני משפחותיהם. הם בונים אמון עם המטופלים שלהם על ידי התעניינות בהם באופן אישי וגם מקצועי – מבטיחים שלכל תושב יש את מה שהם צריכים באותו רגע בזמן. הם גם דוגלים בעבור המטופלים שלהם אם בני משפחה לא מצליחים לבצע משימות בריאות או בקשות להתאמות נוספות שיקירם עשוי להזדקק לחיי היומיום במתקן.

כל מטופל ייחודי בצרכיו, באישיותו ובמצבו; לפיכך, מתן טיפול עם חמלה דורש גישה פרטנית לכל דייר. טיפול בקשיש כרוך במתן טיפול פיזי, רגשי וחברתי מצוין ובו זמנית קידום עצמאותו וכבודו של כל דייר. אלא אם כן משפחות מוכנות לעשות זאת בבית, כל בית אבות בצפון מספק שירות חשוב שבו אנשי מקצוע יכולים להבטיח שמבוגרים יקבלו את הטיפול הטוב ביותר בנסיבותיהם.

תגיות

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם