האם יש דיור מוגן יוקרתי בישראל?

דיור מוגן יוקרתי

זקנים הם ברכה גדולה. עם זאת, הם גם מהווים נטל כלכלי גדול. לכן, לתכנון פרישתם יש חשיבות מכרעת לקביעת איכות חייהם. חלק מהקשישים מעדיפים להישאר עצמאיים כל עוד הם יכולים בעוד שאחרים מעדיפים דיור מוגן יוקרתי או אפילו טיפול מלא בבית אבות יוקרתי. הנה כמה דרכים לממן את האפשרויות הללו עבור קשישים.

מימון דיור מוגן

רוב האנשים מממנים דיור מוגן על ידי חיסכון כסף לאורך חייהם. למרבה הצער, זו לא אופציה עבור כולם. קשישים רבים חיים מהכנסה קבועה ואין להם כסף לחסוך לצרכיהם העתידיים. הם חייבים למצוא דרכים אחרות לשלם עבור דיור מוגן בשנות הזהב שלהם. אחת הדרכים לעשות זאת היא להגיש בקשה לסיוע ממשלתי. במדינות רבות יש פנסיה או תוכניות רווחה לקשישים נזקקים. בישראל יש תוכניות דומות לקשישים שנועדו לעזור להם לחיות בנוחות רבה יותר בשנות הזהב שלהם.

למרבה הצער, גם לא לכל הקשישים יש את האפשרות הזו. לחלק מהמדינות יש רק תוכנית הטבות שנבדקה אמצעים ודורשות מהקשישים שיהיה לו מעט כסף לפני קבלת סיוע. מדינות אחרות מספקות סיוע רק לאזרחים ספציפיים או דורשות ניירת מסוימת שלקשישים רבים אין גישה אליה. ישראל מפעילה מערכת פנסיה אוניברסלית שקל להגיש בקשה אליה – אבל היא לא מכסה הכל. לכן קשישים רבים בוחרים להשלים את הפנסיה בחיסכון או בעבודה חלקית לאחר הפרישה. הגשת בקשה לסיוע כספי נוסף במידת הצורך היא המפתח להבטיח שלאהובך תהיה פרישה נוחה לא משנה היכן הוא גר.

דיור מוגן בכפר סבא

 דרך מצוינת נוספת לממן דיור מוגן בכפר סבא היא באמצעות תוכנית ההטבות בעבודה בעבודה שלך או עם האיגוד שלך אם אתה מחדש עובד בדימוס. תאגידים גדולים רבים מציעים דיור מסובסד או מתקני טיפול במקום לעובדיהם ולמשפחותיהם. זה נותן לעובדים שקט נפשי בידיעה שהוריהם בטוחים בעבודה ויכולים לקבל את הטיפול הרפואי שהם צריכים במידת הצורך. חברות מסוימות אפילו משלמות לבני משפחה קשישים לעבור בתי דיור מוגן אלו כך שהעובד לא צריך לדאוג גם לגביהם. כמובן, לא כל מקומות העבודה מפעילים את התוכניות האלה – אבל שווה לבדוק את שלך אם עדיין לא עשית זאת!

 יש מדינות שפחות בני מזל נהנים בכל הנוגע לאפשרויות דיור בר השגה לקשישים. ישנן מעט אפשרויות זמינות מחוץ לבתי אבות ובתי אבות אשר יש לשלם עבורם מכיסו של הדייר או על ידי בני משפחתו של הדייר.

למרבה המזל, יש עדיין אפשרויות עבור אנשים במצב זה; ישנן מספר אפשרויות של דיור מוגן בחיפה או דיור מוגן בקריות, או דיור מוגן בצפון.מי שגר במרכז יוכל למצוא דיור מוגן בכפר סבא וראשון לציון, המיועדות במיוחד לאזרחים ותיקים המעוניינים לחיות את שארית חייהם בסביבה נעימה וקרובה למרכזי ערים וקרובה מספיק לאלו הזקוקים לטיפול רפואי מעת לעת.

תוכניות אלה משתנות מדיור מוגן מבוסס בנינים גדולים (בהם קשישים שוכרים חדרים בתוך בניין גדול יותר אך מקבלים שירות ארוחות יומי) ודיור בסגנון כפרי (שם גרים הקשישים בבתים מרוהטים לחלוטין במרחק הליכה ממטבחים משותפים ואזורים משותפים).

אף פעם לא מוקדם מדי או מאוחר מדי להתחיל לתכנן את אבטחת הפרישה שלך! בין אם אתה רוצה חיים עצמאיים או דיור מוגן, יש הרבה דרכים לגרום לזה לקרות – אתה רק צריך לתכנן מראש!

התחל להגיש בקשה לסיוע ממשלתי עכשיו כדי שתוכל ליהנות משנות הזהב שלך ללא לחץ כלכלי!

בנוסף, שאל את המעסיק שלך לגבי הטבות בעבודה אם עדיין לא עשית זאת! אתה אף פעם לא יודע מה אתה עלול למצוא!

למידע נוסף על דיור מוגן לחצו כאן

מעוניניםלדבר איתנו? צרו איתנו קשר

תגיות

מחפשים בית אבות או בית מוגן סיעודי ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם