דיור מוגן עצמאים בירושלים

דיור מוגן עצמאים בירושלים

קיים יתרון רב בדיור מוגן עצמאים בירושלים שאינם זקוקים לעזרה, מעונינים במידע נוסף? צרו איתנו קשר, מעונינים במידע כללי כנסו לבית מוגן הדף הראשי של האתר ותוכלו להתרשם ממה שאנו עושים.

מספר הקשישים בישראל עולה באופן אקספוננציאלי. ההערכה היא שאוכלוסיית הקשישים תגדל מ-11 אחוזים מכלל האוכלוסייה ב-1981 ל-17 אחוזים ב-2020. למרות גידול זה באוכלוסיית הקשישים, יש מחסור בבתי דיור מוגן לעצמאים בירושלים. מצד שני, מתקני דיור מוגן או בתי אבות נתפסים כיקרים מדי עבור קשישים רבים. יש צורך להציע חלופות בעלות נמוכה יותר למי שזקוק לטיפול ארוך טווח.

הבחירה הנפוצה ביותר בקרב קשישים המתגוררים בירושלים וסביבתה היא להישאר בבית. הם מוצאים את הבחירה הזו נוחה וחסכונית. בנוסף, רוב ספקי הטיפול בבית מוכנים לקבל ביטוח בריאות ציבורי, מה שמוריד את הוצאות הכיס של המטופל. בנוסף לעלויות הנמוכות יותר, מטופלים רבים מעדיפים לגור בבית מכיוון שזה מונע מהם לפספס את הסביבה המוכרת להם. מגורים בבית אבות או דיור מוגן לעצמאים בירושלים יכולים להיות לא קלים אם הקשיש לא נוקט בצעדים כדי למתן את ההשפעה הזו.

בנוסף לעלויות נמוכות יותר, בתי אבות לתשושי נפש מציעים יותר יחס אישי מאשר מתקני דיור מוגן עצמאי. לכל תושב מוצבת לו אחות 24 שעות ביממה. זה מאפשר לדיירים לקבל טיפול ותשומת לב נוספים מבלי שזה ישפיע לרעה על רמת איוש הצוות. בנוסף, אנשי צוות בית האבות נוטים להיות בעלי ניסיון רב יותר בטיפול ממושך מאשר לאנשי הצוות במוסדות דיור מוגן. זה מאפשר לאנשי צוות בית האבות הסיעודי להתמודד עם מצבים מורכבים יותר תוך שמירה על בטיחות יקיריהם.

קשישים הזקוקים לטיפול ארוך טווח צריכים לשקול בתי אבות או דיור מוגן אם הם רוצים יותר סביבה תומכת עם כל האמצעים הרפואיים והטיפוליים הנדרשים. לחלופין, מוסדות של דיור מוגן צריכים לשקול אם הם יכולים לאפשר עלויות ראשוניות נמוכות יותר עם פתיחות וחופש תנועה גדולים יותר עבור הדיירים שלהם.

למידע נוסף על דיור מוגן לעצמאים

תגיות

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם