בתי אבות בולטים בישראל

בתי אבות בולטים בישראל

בית האבות העירוני באר שבע, הממוקם בבאר שבע, ישראל, הינו מוסד למופת לקשישים. כבית אבות, הוא משרת בעיקר את המטרה של טיפול באנשים עם בעיות פיזיות ונפשיות כרוניות. הוא פתח את שעריו לראשונה בשנת 1964 כיוזמה של ראש העיר כדי לתת מענה לבעיית הטיפול בתושבים מבוגרים. כיום הוא ממשיך להעניק טיפול רפואי איכותי לדייריו.

בית אבות עירוני באר שבע הינו בניין בן שלוש קומות הכולל 60 מיטות בסך הכל. יש לו צוות של עשרות אנשים, כולל טבחים, מנקים ורופאים. מותר לדיירים להביא את חיות המחמד שלהם, ולבית יש גינה שבה הם יכולים לטייל עם בעלי החיים שלהם. בנוסף, הבית מציע מתקני נופש, כגון בריכת שחייה, וכן חדרי אוכל כאשר כל שולחן ערוך לארבעה או שישה אנשים, כך שהדיירים יוכלו ליהנות מחברה בזמן שהם אוכלים.

בית האבות העירוני תוכנן על ידי האדריכל הלל כהן והוא בולט בזכות היותו ממוקם ממש ליד בית החולים הראשי של העיר – המרכז הרפואי סורוקה. הוא נבנה על קרקע שנרכשה מראש עיריית באר שבע לשעבר, הוא נקרא בית אבות אורה הרצוג על שם אשתו של חיים הרצוג. אולם לאחר שאביו של חיים – הרב הראשי לשעבר ד"ר אברהם יצחק הלוי הרצוג – נפטר בשנת 1982, הוא תרם מיליון לירות ישראליות לבית האבות במחווה לאביו.

פנים הבית מרשים וכולל מודרניות. עיצובים המקלים על אנשי הצוות להזיז מטופלים במידת הצורך. כל אחד מ-60 חדרי המטופלים מגיע עם חדר רחצה פרטי משלו; לחלקם יש אפילו מרפסות פרטיות. בנוסף, לתושבים יש גישה לשיעורי קולנוע ושפה, כמו גם שיעורי מחשב כדי לעזור להם להישאר פעילים נפשית בזמן שהם שם. יתר על כן, ישנם שישה אולמות אוכל זמינים כך שכולם יכולים לאכול את הארוחות ביחד בבת אחת במקום להמתין בתור לאוכל בכל אולם בנפרד.

בית האבות בעיר פתח תקווה מספק שירותי בריאות ותנאי מגורים באיכות מעולה לאזרחים מבוגרים בסביבה. כל חדר כולל חדר רחצה פרטי ומרפסת לתוספת מרחב ופרטיות. בנוסף, יש שפע של מתקני פנאי זמינים כך שהמטופלים יוכלו ליהנות בזמן השהייה שם – כולל בריכת שחייה ואולמות קולנוע. כל מי שזכאי יכול להגיש בקשה להישאר כאן; עם זאת, הכתמים מוגבלים ולכן העדפה ניתנת לתושבים מקומיים הזקוקים לטיפול רפואי על בסיס קבוע.

לרשימה של בתי אבות אבות בפתח תקווה עברו לבתי אבות במרכז

מעונינים לדעת עוד על בית אבות ? לחצו כאן

מעונינים שאנו נמצא עבורכם בית אבות ? צרו קשר

תגיות

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם