בית אבות רעננה

בית אבות רעננה

מעונינים במידע נוסף על בית אבות ברעננה? צרו איתנו קשר או בקרו בדף הבית של האתר בית מוגן ותוכלו לקבל גם מידע על דיור מוגן או מטפלים.

לבתי אבות נוספים בשרון לחץ כאן

בית אבות צימרמן – פרדס משותף 59, רעננה-סוג דיור: בית אבות לתשושים

בית בלב – רעננה אחוזה 301, רעננה-סוג דיור: סיעוד מורכב

מרכז גריאטרי נועם-עקיבא ב` 44, רעננה-סוג דיור: בית אבות לסיעודים

עמל בשרון-אחוזה 301, רעננה-סוג דיור: בית אבות לסיעודים, בית אבות לתשושי נפש

כשאנשים חושבים על בתי אבות, הם חושבים לעתים קרובות על אנשים זקנים וחלשים הזקוקים לטיפול מתמיד. זה לא תמיד המצב בישראל – במיוחד כשמדובר בבית אבות למבוגרים ברעננה. למעשה, בית האבות מעניק לדייריו את אותה איכות טיפול שהוא מעניק לדייריו העצמאיים. בנוסף, הוא מספק שירותים נוספים המסייעים לדיירים לחיות בצורה עצמאית ככל האפשר.

למטופלים המתגוררים בבית האבות ברעננה ניתן מגוון רחב של שירותים סוציאליים. חלק מהשירותים הללו כוללים משחקים וסרטים יומיים, מטבח משותף לרכישת ארוחות ומתקני כביסה לשמירה על ניקיון המתקן. כמו כן, מתנדבים מהקהילה מגיעים בקביעות לביצוע משק בית ומשימות נוספות עבור המתקן. כך הדיירים יכולים להישאר רגועים ככל האפשר בזמן שאנשי הצוות או מתנדבים עושים הכל כדי להפוך את זמנם כאן למהנה.

כל אנשי הצוות בבית אבות רעננה יודעים עד כמה חשובה הנוחות לרווחת המטופלים. לכן הם עושים כל מאמץ להעניק לדייריהם את האיכות הגבוהה ביותר של הטיפול הקיים. כל הרופאים והאחיות של המתקן הם בעלי ניסיון של עשר שנים לפחות ומקבלים הכשרה שוטפת בטכניקות וציוד חדשים. זה מאפשר להם להעניק לדייריהם את הטיפול הטוב ביותר האפשרי ללא קשר למה שקורה כיום ברפואה.

טיפול בחולה בראש ובראשונה כמו גם כל ארוחה המוגשת בבית אבות רעננה. כמו רוב בתי האבות הישראליים, צוות המטבח שלהם מגיש תוכנית תזונה מאוזנת המורכבת מבשר, דגים, פירות וירקות. הם מציעים גם ארוחות כשרות על פי בקשה וכן אפשרויות לתזונה חלאל וכשרה במידת הצורך. יתר על כן, כל הארוחות מוגשות בזמן כך שאף אחד לא יישאר בהמתנה ארוכה לאוכל. בנוסף, טבח מקצועי מכין את כל הארוחות כך שאף אחד לא יהיה רעב או לא מסופק אחרי יום ארוך של פעילות.

ביקור בבית אבות לעצמאים ברעננה מראה עד כמה תשומת לב לפרטים יכולה לגרום לכל ההבדל בחייו של אדם. המתקן מצטיין במתן טיפול איכותי למטופלים המבוגרים שלו – כולל שירותים סוציאליים ורופאים שהם יכולים לגשת אליהם 24 שעות ביממה. בנוסף, צוות המטבח של המקום מוודא שכולם יטופלו הן מבחינה תזונתית והן מבחינה פיזית על ידי הצעת מגוון רחב של ארוחות. בסופו של דבר, מטופלים המתגוררים בבית אבות ברעננה נהנים מהשהייה שלהם עד כדי כך שרבים בוחרים להישאר כאן ללא הגבלת זמן במקום לחזור הביתה לאחר ניתוח או אשפוז בבית חולים.

למידע נוסף על בית אבות לחץ כאן

למידע נוסף על בית אבות לתשושי נפש לחץ כאן

למידע נוסף על בית אבות סיעודי לחץ כאן

תגיות

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם