אפשרויות בתי אבות בישראל: סקירה השוואתית

אפשרויות בתי אבות בישראל: סקירה השוואתית

כולם בסופו של דבר מזדקנים. ככל שאתה מתבגר, היכולות הפיזיות והנפשיות שלך פוחתות. זה מקשה עליך לטפל בעצמך ולנהל את חייך באופן עצמאי. לכן, חלק מהקשישים עוברים לבתי אבות כדי לדאוג לצרכיהם הבסיסיים. בחירת בית אבות היא החלטה גדולה שיכולה להשפיע על חייכם בדרכים רבות. כדי למצוא בית אבות שמתאים לך צריך לקחת בחשבון גורמים שונים.

יש 665 בתי אבות רשומים ברחבי ישראל. רובם מוסדות ציבוריים ופרטיים ברמה היסודית; ישנם גם 133 מוסדות פרטיים ברמה גבוהה. הרבה מהמוסדות הללו נמצאים בצפון הארץ, בעוד המספר הנמוך ביותר נמצא בדרום. ייתכן שהסיבה לכך היא שחלק גדול מהאוכלוסייה מתגוררת בצפון ישראל. בנוסף, קיימת אפשרות שיותר אנשים נוטים לחלות בצפון ישראל בגלל האקלים שם. לכן, באזור זה יש עשרות בתי חולים ומתקני בריאות שבהם אנשים יכולים לקבל טיפול מה שמוביל אותם להגיע לבית אבות.

דוגמאות לבתי אבות אלה ניתן למצוא ב הדסים בית אבות, בית אבות אשדוד, בית אבות בחיפה, בית אבות בן יהודה חיפה, בית אבות בן יהודה קרית ביאליק

בתי אבות בישראל מספקים למטופלים טיפול רפואי, ארוחות ולינה. הם גם מספקים שירותים נוספים לרבות פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, ריפוי בדיבור ופעילויות חברתיות למטופלים. לחלק מהחולים יש מחלות כרוניות כמו סוכרת או בעיות לב הדורשות טיפול מיוחד. רופאים בדרך כלל מפנים מטופלים לבתי אבות לטיפול מיוחד זה. חלק מהמטופלים שוהים בבתי אבות לתקופה קצרה תוך כדי החלמה ממחלה או פציעה. חולים אחרים שוהים בבית אבות למשך שארית חייהם לאחר שהם נהיים חולים או חלשים מכדי לטפל בעצמם יותר.

יש הרבה סוגים של בתי אבות בישראל; חלקם מתמקדים בטיפול סיעודי או סיעודי מורכב בעוד שאחרים מתמקדים בטיפול ארוך טווח. בתי אבות לטיפול סיעודי מטפלים בחולים עם מחלות לא כרוניות הניתנות לטיפול מהיר ויעיל תוך זמן החלמה מינימלי. מוסדות אלו מתמקדים בטיפול מהיר בחולה כדי שיוכלו לחזור לחייהם הרגילים בהקדם האפשרי. בתי אבות סיעודיים מתמקדים בטיפול במחלות כרוניות ובסיוע לחולים להתאושש מתאונות או פציעות שישפיעו עליהם במשך שנים רבות. מתקנים אלו מספקים אווירה רגועה יותר מאחר והחולים אינם נמצאים בלחץ מתמיד להחלים במהירות כמו אלו שבמוסדות טיפול אקוטי עושים.

בחירת בית אבות סיעודי יכול להיות קשה מכיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות זמינות. בתי חולים ומתקני בריאות קיימים בכל רחבי ישראל כך שכל אחד יכול להתרחק מביתו אם הוא זקוק לעזרה נוספת בפעילות יומיומית עקב זקנה או פציעה. בתי אבות מציעים טיפול מיוחד לחולים עם מחלות או פציעות כרוניות, כך שיוכלו להחלים בצורה יעילה ככל האפשר תוך הבטחת הנוחות והרווחה שלהם תוך כדי כך.

מעונינים לדעת עוד על בית אבות ? לחצו כאן

מעונינים שאנו נמצא עבורכם בית אבות ? צרו קשר

תגיות

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם