חדש באתר

מחפשים בית אבות או בית מוגן סיעודי ?

אנו נציג לכם כמה אפשרויות לבחירה

למה להסתפק בהצעה אחת

נעשה זאת בחינם!

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

השתקעות: מעברים חלקים לקשישים בעדן נהריה

עדן נהריה

מבוא

מעבר למקום חדש יכול להיות חוויה מרתיעה, במיוחד עבור קשישים שרגילים לנוחות ולהיכרות של בתיהם. בעדן נהריה מבינים את החשיבות של מעבר חלק לתושבינו החדשים. אנו שואפים ליצור סביבה שבה הם מרגישים בנוח, בטוחים ובבית מהיום הראשון. במאמר זה נחקור את תהליך ההתמצאות והמעבר בעדן נהריה, על מנת להבטיח שהקשישים שלנו יסתדרו בצורה חלקה וייהנו מהפרק החדש שלהם בחיים.

היכרות עם עדן נהריה

לפני המעבר לעדן נהריה, אנו רוצים שהקשישים שלנו יבינו בבירור את הקהילה שלנו ואת השירותים שאנו מספקים. במהלך הקשר הראשוני, הצוות שלנו מספק מידע מפורט על המתקן שלנו, כולל השירותים, סידורי המגורים והפעילויות הזמינות. אנו מעודדים תושבים פוטנציאליים ובני משפחותיהם לבקר באתר האינטרנט שלנו, כדי לאסוף מידע נוסף ולהציץ בחיי עדן נהריה.

תהליך ההתמצאות

ברגע שאנחנו מחליטים לעבור לעדן נהריה, אנחנו מתחילים את תהליך ההתמצאות. תהליך זה נועד להכיר לתושבים חדשים את הקהילה שלנו, להכיר אותם לתושבים ולצוות, ולהבטיח מעבר חלק. להלן פירוט שלב אחר שלב של תהליך ההתמצאות שלנו:

שלב 1: חבילת ברוכים הבאים

עם אישור מעברם, תושבים חדשים מקבלים חבילת קבלת פנים אישית. חבילה זו כוללת מידע חיוני על עדן נהריה, כגון פריסת המתקן, אפשרויות האוכל, לוח הפעילויות ופרטי התקשרות עם הצוות שלנו. זה גם מורכב מברכה חמה מהצוות שלנו, המביעה את התרגשותנו מכך שהם יצטרפו לקהילה שלנו.

שלב 2: תקשורת לפני תנועה

כדי להקל על המעבר, הצוות שלנו מקיים תקשורת שוטפת עם דיירים חדשים ומשפחותיהם לקראת מועד המעבר. אנו מספקים הדרכה לגבי אריזה, מטפלים בכל חשש או שאלה ומציעים תמיכה לאורך כל התהליך. תקשורת זו מסייעת בבניית אמון וביטחון, מה שהופך את המהלך לפחות מלחיץ עבור קשישים ובני משפחותיהם.

שלב 3: יום מעבר מותאם אישית

ביום המעבר המיועד, הצוות שלנו בעדן נהריה דואג שהכל ערוך ומוכן לקראת הגעת התושב החדש. אנו מברכים אותם בקבלת פנים חמה, עוזרים להם להתמקם בחלל המגורים החדש שלהם ומספקים כל סיוע הכרחי בפריקה וארגון חפציהם. גישה אישית זו עוזרת ליצור תחושת שייכות כבר מההתחלה.

שלב 4: היכרות וסוציאליזציה

אנו מבינים את החשיבות של קשרים חברתיים בטיפוח תחושת הקהילה. כדי להקל על כך, אנו מציגים תושבים חדשים לשכניהם ולאנשי הצוות שיסייעו להם מדי יום. אנו מעודדים השתתפות בפעילויות ואירועים קבוצתיים, מספקים הזדמנויות ליצור חברויות ולעסוק באינטראקציות משמעותיות. תהליך חיברות זה עוזר לקשישים שלנו להרגיש רצויים, מוערכים וחלק ממשפחת עדן נהריה.

שלב 5: תוכנית טיפול מותאמת אישית

כל דייר בעדן נהריה מקבל תכנית טיפול מותאמת אישית הנותנת מענה לצרכיו ולהעדפותיו הייחודיות. הצוות המסור שלנו לוקח את הזמן להבין את ההיסטוריה הרפואית, שגרת היום, התחביבים ותחומי העניין שלהם. מידע זה מאפשר לנו לספק טיפול ותמיכה אינדיבידואליים, ומבטיח שהדיירים שלנו ירגישו בנוח, בטוחים ומטופלים היטב בבתיהם החדשים.

המלצות

עדות 1: שלמה

"בהתחלה התלבטתי לגבי מעבר לקהילה ותיקה, אבל עדן נהריה עשתה את המעבר כל כך חלק ומסביר פנים. הצוות עשה מעל ומעבר כדי להבטיח שארגיש בנוח ומיושב. הכרתי כאן חברים נפלאים ולא יכולתי להיות מרוצה יותר. ההחלטה שלי."

עדות 2: רותי

"תהליך ההתמצאות בעדן נהריה היה יוצא דופן. הצוות לקח את הזמן להבין אותי ואת הצרכים שלי. הם דאגו שיהיה לי את כל המידע שאני צריך וגרמו לי להרגיש כמו חבר קהילה מוערך מהיום הראשון. אני אסיר תודה על התמיכה שלהם. והקבלה החמה שקיבלתי".

עדות 3: משה

"אחרי שהתגוררתי בביתי, הייתי עצבני מהמעבר לקהילה ותיקה. עם זאת, הצוות בעדן נהריה עשה את המעבר בצורה חלקה. הם עזרו לי להתמקם, הכירו אותי לשכנים וגרמו לי להרגיש חלק מקהילה דואגת. אני אסיר תודה על האדיבות והתמיכה שלהם".

שאלות נפוצות

  1. ש: אילו שירותים יש בעדן נהריה?

ת: עדן נהריה מציעה שירותים רבים, ביניהם מתקני אוכל, מכוני כושר, פעילויות פנאי, גינות מעוצבות ועוד.

  • ש: איך מבטיחים את שלומם וביטחונם של התושבים?

ת: יש לנו אמצעי אבטחה 24/7 במקום, כולל מצלמות מעקב, מערכות תגובת חירום וצוות מיומן כדי להבטיח את הבטיחות והביטחון של תושבינו.

  • ש: האם התושבים יכולים להביא רהיטים וחפצים אישיים משלהם?

ת: התושבים מוזמנים להביא את הרהיטים והחפצים האישיים שלהם כדי שמרחב המחיה שלהם ירגיש כמו בבית. אנו מסייעים בתהליך המעבר ומציעים הצעות לייעול החלל.

  • ש: האם מותר לבני משפחה לבקר?

ת: בהחלט! אנו מעודדים ביקורים משפחתיים ויש לנו אזורים ייעודיים לזמן איכות עם אנשים אהובים. מעורבות המשפחה חיונית ביצירת קהילה ותמיכה לתושבינו.

  • ש: האם יש שירותי הסעות זמינים לפגישות רפואיות או לטיולים?

ת: כן, אנו מספקים שירותי הסעות לפגישות רפואיות, טיולים חברתיים ומסעות קניות. אנו שואפים להבטיח שהתושבים שלנו יוכלו לשמור על אורח חיים פעיל ועצמאי.

סיכום

בעדן נהריה שמים בראש סדר העדיפויות את הנוחות והרווחה של תושבינו. תהליך ההתמצאות והמעבר שלנו נועד ליצור חוויה חלקה ומסבירת פנים עבור קשישים העוברים לקהילה שלנו. מהקשר הראשוני ועד לתוכניות טיפול מותאמות אישית, אנו שואפים להבטיח שהדיירים שלנו ירגישו בבית, מוקפים בקהילה תומכת ותוססת.

למידע נוסף על עדן נהריה והשירותים שלנו, אנא בקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת בית-מוגן.


השתקעות: מעברים חלקים לקשישים בעדן נהריה
היכרות עם עדן נהריה
תהליך ההתמצאות
– חבילת קבלת פנים
– תקשורת לפני מהלך
– יום מעבר מותאם אישית
– היכרות וסוציאליזציה
– תוכנית טיפול מותאמת אישית
המלצות
שאלות נפוצות (שאלות נפוצות)
סיכום

מאמרים נוספים בנושא

תגיות

מחפשים בית אבות או דיור מוגן ?

לא צריך להתלבט יותר, אנחנו הדרך הקצרה, המהירה והאמינה למצוא לכם את מה שאתם מחפשים.

נעשה זאת בחינם!

צלצלו

או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם